Efel travel

 
 
You are here:: Politika IMS
 
 

Politika IMS

E-mail Print PDF

POLITIKA INTEGRISANOG MENADŽMENT SISTEMA

Politika IMS koja je uspostavljena u okviru EFEL TRAVEL je zasnovana na savremenim tržišno orijentisanim principima, sa ciljem zadovoljavanja zahtjeva, potreba i očekivanja klijenata u oblasti prodaje vozila i postprodajne podrške sa stanovišta održavanјa vozila.

Da bi se navedeno realizovalo potrebno je:

•    Pratiti savremene trendove razvoja,
•    Kontinuirano povećavati kvalitet usluga,
•    Permanentno sprovoditi obuku zaposlenih,
•    Uključiti komintente u naš integrisani sistem i pratiti i kontorlisti iste,
•    Iskoristiti sve alate kontrole, kao i infrastrukturne uslove, kako bi se osigurala zaštita zdravlja i bezbjednost ljudi, životne sredine i cjelokupnog radnog okruženja,
•    Povećavati učinak svih zaposlenih.

Najbolji način da se sve prethodno navedeno realizuje jeste implementacija i održavanje sistema upravljanja prema zahtjevima ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 i OHSAS 18001:2007. U tom smislu, obaveza rukovodstva i svih zaposlenih je da uzmu aktivno učešće u realizaciji ciljeva u svom domenu, što podrazumijeva:

•    Redovno praćenje svih performansi procesa,
•    Kontinuirano povećavanje efikasnosti i efektivnosti rada,
•    Definisanje i praćenje procesa i aktivnosti, kao i aspekata, odnosno rizika od mogućeg neželjenog uticaja, kao i bezbjednosti ljudi i njihovog zdravlja, odnosno upravljanje aktivnostima na stalnoj zaštiti životne sredine i prevencije zagađenja,
•    Praćenje i preduzimanje svih mjera na usaglašavanju poslovanja sa domaćim i međunarodnim propisima i standardima, zakonskim i drugim zahtjevima, kao i razmatranje svih predloga za poboljšanje IMS-a dobijenih od zainteresovanih strana,
•    Obezbjeđenje adekvatnih resursa, uz štednju prirodnih resursa i energije,
•    Upoznavanje svih zainteresovanih strana o opredjeljenju za podizanje kvaliteta usluge, očuvanju i podizanju nivoa bezbjednosti proizvoda, zdravlja ljudi i očuvanju životne sredine,
•    Redovno preispitivanje integrisanog sistema menadžmenta.

 

Podgorica, 02.11.2015. god.

Željko Gazivoda

 

 

 
 
 
 

Efel Linkovi

Efel Centar

Efel travel! Izložbeno – prodajni Mazdin salon se nalazi - Cetinjski put BB, Donja Gorica Podgorici . Vlasništvo je firme ’’EFEL Travel d.o.o Podgorica’’ koja je i uvoznik ovog brenda za teritoriju Crne Gore.

  • Tel: (+382) 20 662 381
  • Fax: (+382) 20 662 384
  • Email: info@efeltravel.me
  • Website: www.efeltravel.me