POLITIKA INTEGRISANOG MENADŽMENT SISTEMA
Politika IMS koja je uspostavljena u okviru EFEL TRAVEL je zasnovana na savremenim tržišno orijentisanim principima, sa ciljem zadovoljavanja zahtjeva, potreba i očekivanja klijenata u oblasti prodaje vozila i postprodajne podrške sa stanovišta održavanјa vozila.
Da bi se navedeno realizovalo potrebno je:
- Pratiti savremene trendove razvoja,
- Kontinuirano povećavati kvalitet usluga,
- Permanentno sprovoditi obuku zaposlenih,
- Uključiti komintente u naš integrisani sistem i pratiti i kontrolisati iste,
- Iskoristiti sve alate kontrole, kao i infrastrukturne uslove, kako bi se osigurala zaštita zdravlja i bezbjednosti ljudi, životne sredine i cjelokupnog radnog okruženja,
- Povećavati učinak svih zaposlenih.
Najbolji način da se sve prethodno navedeno realizuje jeste implementacija i održavanje sistema upravljanja prema zahtjevima ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 i ISO 45001:2018 . U tom smislu, obaveza rukovodstva i svih zaposlenih je da uzmu aktivno učešće u realizaciji ciljeva u svom domenu, što podrazumijeva:
- Redovno praćenje svih performansi procesa,
- Kontinuirano povećavanje efikasnosti i efektivnosti rada,
- Definisanje i praćenje procesa i aktivnosti, kao i aspekata, odnosno rizika od mogućeg neželjenog uticaja, kao i bezbjednosti ljudi i njihovog zdravlja, odnosno upravljanje aktivnostima na stalnoj zaštiti životne sredine i prevencije zagađenja,
- Praćenje i preduzimanje svih mjera na usaglašavanju poslovanja sa domaćim i međunarodnim propisima i standardima, zakonskim i drugim zahtjevima, kao i razmatranje svih predloga za poboljšanje IMSa dobijenih od zainteresovanih strana,
- Obezbjeđenje adekvatnih resursa, uz štednju prirodnih resursa i energije,
- Upoznavanje svih zaintersovanih strana o opredjeljenju za podizanje kvaliteta usluge, očuvanju i podizanju nivoa bezbjednosti proizvoda, zdravlja ljudi i očuvanju životne sredine,
- Redovno preispitivanje integrisanog sistema menadžmenta.
Podgorica, 27.11.2020. god.
Izvršni direktor
Željko Gazivoda